Pre - Junior

Βασική προτεραιότητα του μαθήματος είναι η ευχάριστη προσέγγιση, η κατανόηση και η σωστή χρήση της Αγγλικής γλώσσας. ( Communicative approach)
Το μάθημα γίνεται σύμφωνα με τα πρότυπα ενός Βρετανικού Νηπιαγωγείου.

 Οι μαθητές της Pre-Junior μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν μάθει:

  • Να  παρουσιάζουν  τον  εαυτό τους π.χ. (Hello I’m…), What’s your name? κλπ
  • Να μιλούν για τα αγαπημένα τους φαγητά/φρούτα.
  • Να μιλούν για τα χρώματα: blue ,red ,yellow ,green , brown ,black
  • Να μιλούν για διάφορα σχολικά είδη: a pencil ,  a  book , a  pen , a  notebook κλπ
  • Να μάθουν να χρησιμοποιούν απλές εντολές όπως : Open / close your book  or  Stand up/Sit down.
  • Να λένε στα Αγγλικά τα αγαπημένα τους παιχνίδια.
  • Να παρουσιάζουν τα μέλη της οικογενείας τους.
  • Να μιλούν για τα κυριότερα μέρη του προσώπου και του σώματος  ( mouth , nose , eye , ear , arm ,leg ).
  • Να αναγνωρίζουν ζώα όπως: duck , cow , fish ,rabbit.κλπ
  • Να μάθουν The  ALPHABET LETTERS  και λέξεις που αρχίζουν από αυτά.
prejunior-bigger
a junior

Τάξη Α' Junior

Oι μικροί μαθητές της Α’ Junior τάξης μυούνται στις βασικές δομές της γλώσσας με ένα ευχάριστο και βιωματικό τρόπο.

Μαθαίνουν :

  1. να κατανοούν και να ανταποκρίνονται σε υποδείξεις εντός της τάξης,
  2. να προφέρουν και να γράφουν το αγγλικό αλφάβητο,
  3. να διαβάζουν και να γράφουν λέξεις και προτάσεις
  4. να κατανοούν και να απαντούν σε βασικές ερωτήσεις κατανόησης κειμένου
  5. να γνωρίζουν βασικό λεξιλόγιο (π.χ. xρώματα, ημέρες, μήνες, εποχές)
  6. να ρωτούν για την ώρα και να απαντούν
  7. να διεξάγουν μικρούς διαλόγους με τους συμμαθητές τους.
  8. να χρησιμοποιούν τις προσωπικές & δεικτικές αντωνυμίες, το οριστικό και το αόριστο άρθρο, τον πληθυντικό αριθμό των λέξεων
  9. να κλίνουν τα ρήματα είμαι, έχω, μπορώ. Και να τα χρησιμοποιούν σε προτάσεις.
  10. να κλίνουν ρήματα σε Ενεστώτα Διαρκείας & Απλό Ενεστώτα

 

Οι μαθητές αξιολογούνται μέσα από:

  • την καθημερινή συμμετοχή στο μάθημα
  • τα ολιγόλεπτα τεστ
  • τα διαγωνίσματα τριμήνου
  • το τελικό διαγώνισμα

Τάξη B' Junior

Στο δεύτερο έτος φοίτησης στην Αγγλική γλώσσα οι μικροί μας μαθητές είναι σε θέση : 

  1. να κατανοούν και να ανταποκρίνονται σε υποδείξεις εντός της τάξης
  2. να συλλαβίζουν λέξεις προφέροντας ένα – ένα τα γράμματά τους
  3. να διαβάζουν και να γράφουν μικρά κείμενα
  4. να κατανοούν και να απαντούν σε βασικές ερωτήσεις κατανόησης κειμένου
  5. να ρωτούν για την ώρα και να απαντούν, να απαντούν σύντομα σε ερωτήσεις με ναι ή όχι αναλόγως, να διεξάγουν μικρούς διαλόγους με τους συμμαθητές τους.
  6. να μετρούν με τακτικούς αριθμούς
  7. να συγκρίνουν
  8. να κλίνουν ρήματα σε 4 χρόνους

 

Οι μαθητές αξιολογούνται μέσα από:

  • την καθημερινή συμμετοχή στο μάθημα
  • τα ολιγόλεπτα τεστ
  • τα διαγωνίσματα τριμήνου
  • το τελικό διαγώνισμα
b junior-bigger
a senior-bigger

A' Senior - B' Senior

Στο επίπεδο αυτό οι βασικοί στόχοι είναι:

  1. Οι μαθητές να είναι σε θέση να ανταλλάσσουν πληροφορίες και να εκφράζουν ιδέες και απόψεις στα θέματα της καθημερινής ζωής όπως είναι: η σχολική ζωή, οι εξωσχολικές δραστηριότητες, τα σπορ, η διασκέδαση, τα επαγγέλματα κ.λ.π.                                                            
  2. Οι μαθητές να γνωρίσουν ήθη, έθιμα και συνήθειες του Βρετανικού και άλλων πολιτισμών.
  3. Οι μαθητές ξεκινούν να γράφουν μεγαλύτερα κείμενα, να εξοικειώνονται με τα είδη των εκθέσεων και να γράφουν ηλεκτρονικές επιστολές.

Η διδασκαλία της γραμματικής στο επίπεδο αυτό αποσπάται σε μεμονωμένο μάθημα για καλύτερη κατανόηση και αφομοίωση από τους μαθητές.

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς οι μαθητές μας δίνουν εξετάσεις για το πιστοποιητικό Cambridge English Starters (A senior) – Cambridge English Movers (B senior). Οι μαθητές μας προετοιμάζονται με τα αυθεντικά past papers προηγούμενων ετών από το Πανεπιστήμιο του Cambridge που είναι ο εξεταστικός φορέας.

                                    

C' Class

Στο επίπεδο αυτό οι βασικοί στόχοι είναι:

  1. Οι μαθητές να είναι σε θέση να ανταλλάσσουν πληροφορίες και να εκφράζουν ιδέες και απόψεις στα θέματα της καθημερινής ζωής όπως είναι: η σχολική ζωή, οι εξωσχολικές δραστηριότητες, τα σπορ, η διασκέδαση, τα επαγγέλματα κ.λ.π.                                                            
  2. Οι μαθητές να γνωρίσουν ήθη, έθιμα και συνήθειες του Βρετανικού και άλλων πολιτισμών.
  3. Οι μαθητές διδάσκονται τις βασικές ενότητες της Αγγλικής γραμματικής (Passive voice, Reported speech, Conditionals,Causative form etc)
  4. Οι μαθητές να αναπτύσσουν περαιτέρω τον γραπτό τους λόγο γράφοντας μεγαλύτερα κείμενα και πιο σύνθετες έννοιες
  5. Να συνδιαλέγονται  με απλό τρόπο,
  6. Να θέτουν και να απαντούν σε απλές ερωτήσεις σχετικές με τους ίδιους,  τους ανθρώπους που γνωρίζουν, τα πράγματα που τους ανήκουν κλπ
  7. Να ξεκινούν και να ανταποκρίνονται σε απλές δηλώσεις που αφορούν άμεσες ανάγκες ή πολύ οικεία θέματα
  8. Να στηρίζονται σε ένα συγκεκριμένο, λεξικά οργανωμένο ρεπερτόριο φράσεων που χρησιμοποιείται σε συγκεκριμένες περιστάσεις.
  9. Η διδασκαλία της γραμματικής στο επίπεδο αυτό αποσπάται σε μεμονωμένο μάθημα για καλύτερη κατανόηση και αφομοίωση από τους μαθητές.

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς οι μαθητές μας δίνουν εξετάσεις για το πιστοποιητικό Cambridge English Flyers. Οι μαθητές μας προετοιμάζονται με τα αυθεντικά past papers προηγούμενων ετών από το Πανεπιστήμιο του Cambridge.

c-class
Χωρίς τίτλο

D' Class - E' Class

Στο επίπεδο αυτό οι βασικοί στόχοι είναι:

  1. Να μάθουν οι μαθητές να χρησιμοποιούν σωστά την αγγλική γλώσσα τόσο στον προφορικό όσο και στο γραπτό τους λόγο.
  2. Να κατανοούν αυτό που ακούν ή αυτό που διαβάζουν.Για το λόγο αυτό εξετάζονται καθημερινά και στις τέσσερις βασικές δεξιότητες (speaking – writing – listening – reading).
  3. Σε αυτό το επίπεδο συναντούμε γλωσσικές δεξιότητες του κατόχου με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό την ικανότητα να διαχειρίζεται με ευελιξία προβλήματα στην καθημερινή ζωή, όπως:
  • να συντηρεί μια συνομιλία ή συζήτηση.
  • να συνεχίζει με κατανοητό τρόπο, ακόμα και αν είναι ιδιαίτερα εμφανές πως κάνει παύσεις για γραμματικό και λεξιλογικό σχεδιασμό, ειδικά σε εκτενέστερα τμήματα ελεύθερης παραγωγής.
  • να χειρίζεται τις περισσότερες καταστάσεις που πιθανόν να προκύψουν όταν κανονίζει ένα ταξίδι
  • να μπαίνει απροετοίμαστος σε συζητήσεις για γνωστά θέματα, να υποβάλλει ένα παράπονο·
  • να παίρνει κάποιες πρωτοβουλίες σε μια συνέντευξη ή συνεργασία (π.χ. για να εισαγάγει ένα νέο θέμα)
  • να ζητά από κάποιον να διευκρινίσει ή να αναλύσει αυτό που μόλις είπε.
  • να δίνει συγκεκριμένες πληροφορίες που ζητούνται σε μια συνεργασία (π.χ. να περιγράφει συμπτώματα σε ένα γιατρό) αλλά με περιορισμένη ακρίβεια
  • να εξηγεί γιατί κάτι που αποτελεί πρόβλημα
  • να κάνει περίληψη και να δίνει τη δική του γνώμη για ένα διήγημα, ένα άρθρο, μια ομιλία, μια συζήτηση, μια συνέντευξη ή ντοκιμαντέρ και να απαντάει σε ερωτήσεις για περαιτέρω λεπτομέρειες·
  • να διεκπεραιώνει μια προετοιμασμένη συνέντευξη, ελέγχοντας και επιβεβαιώνοντας πληροφορίες, παρόλο που μπορεί κατά διαστήματα να ζητά επανάληψη αν η απάντηση του άλλου είναι πολύ γρήγορη ή μακροσκελής
  1. Να λάβουν βαθμιαία όλα εκείνα τα εφόδια που τους είναι απαραίτητα για την επίτευξη του τελικού μας στόχου που λέγεται Proficiency.

Επειδή ωστόσο τα Αγγλικά είναι κάτι παραπάνω από την κατάκτηση ενός πτυχίου, τα βιβλία που έχουν επιλεγεί εξυπηρετούν φυσικά τον σκοπό αυτό, αλλά κυρίως οδηγούν σε μια βαθιά γνώση της γλώσσας σχεδόν όσο της μητρικής.

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς οι μαθητές μας δίνουν εξετάσεις για το πιστοποιητικό Cambridge Key English Test (D Class) – Cambridge Preliminary English Test  (E Class). Οι μαθητές μας προετοιμάζονται με τα αυθεντικά past papers προηγούμενων ετών από το Πανεπιστήμιο του Cambridge.

                                    

First Certificate in English (Lower)

O μαθητής αυτού του επιπέδου μπορεί να κατανοήσει εκτεταμένο προφορικό λόγο και διαλέξεις και να παρακολουθήσει ακόμα και σύνθετα επιχειρήματα, υπό την προϋπόθεση ότι το θέμα δεν είναι ιδιαίτερα άγνωστο. Μπορεί να καταλάβει τις περισσότερες ειδησεογραφικές και ενημερωτικές εκπομπές της τηλεόρασης. Μπορεί να καταλάβει τις περισσότερες ταινίες στην καθιερωμένη διάλεκτο.

Μπορεί να διαβάσει άρθρα και αναφορές που σχετίζονται με σύγχρονα προβλήματα στα οποία οι συγγραφείς υιοθετούν συγκεκριμένες στάσεις ή απόψεις. Μπορεί να κατανοήσει τη σύγχρονη πεζογραφία.

Μπορεί να κάνει σαφείς, λεπτομερείς περιγραφές για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντα του. Μπορεί να εξηγήσει μια άποψη πάνω σε ένα κεντρικό ζήτημα δίνοντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των διαφόρων επιλογών.

Μπορεί να γράψει σαφή, λεπτομερή κείμενα για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που έχουν σχέση με τα ενδιαφέροντα του. Μπορεί να γράψει ένα δοκίμιο ή μια αναφορά, παραθέτοντας πληροφορίες ή δίνοντας επιχειρήματα για να στηρίξει ή να αντικρούσει μία συγκεκριμένη άποψη. Μπορεί να γράψει επιστολές τονίζοντας την προσωπική σημασία γεγονότων και εμπειριών.

Μπορεί να συνδιαλέγεται με κάποιο βαθμό άνεσης και αυθορμητισμού που επιτρέπει την ομαλή συνδιαλλαγή με φυσικούς ομιλητές. Μπορεί να λάβει ενεργά μέρος σε μια συζήτηση σε γνωστά περιβάλλοντα, εξηγώντας και υποστηρίζοντας τις απόψεις του.

Οι μαθητές μας προετοιμάζονται κατάλληλα με τα αυθεντικά past papers προηγούμενων ετών παρακολουθώντας μαθήματα και το Σάββατο πειθαρχημένα και με συνέπεια για να πετύχουμε τον κοινό μας στόχο.

   

pexels-ivan-samkov-5676740
photo Advanced

Advanced

Σ’ αυτό το επίπεδο ο μαθητής μπορεί να κατανοήσει εκτεταμένο προφορικό λόγο ακόμα και όταν δεν είναι δομημένος ξεκάθαρα ή και όταν οι σχέσεις μεταξύ των λεγομένων απλώς υπονοούνται αντί να δηλώνονται ρητά. Μπορεί να καταλάβει τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.

Μπορεί να κατανοήσει μακροσκελή και σύνθετα λογοτεχνικά κείμενα και μη, αναγνωρίζοντας υφολογικές διακρίσεις. Μπορεί να κατανοήσει εξειδικευμένα άρθρα και εκτενείς τεχνικές οδηγίες, ακόμα και όταν δεν σχετίζονται με την ειδικότητα του.

Μπορεί να κάνει σαφείς λεπτομερείς περιγραφές σύνθετων θεμάτων ενσωματώνοντας υπό- θέματα, αναπτύσσοντας συγκεκριμένα σημεία και ολοκληρώνοντας με ένα κατάλληλο συμπέρασμα.

Μπορεί να εκφραστεί με σαφή, καλά δομημένα κείμενα, εκφράζοντας απόψεις αρκετά εκτενώς. Μπορεί να γράψει επιστολές, δοκίμια ή αναφορές για σύνθετα θέματα, υπογραμμίζοντας τα σημεία που πιστεύει πως αποτελούν ουσιαστικά ζητήματα. Μπορεί να επιλέξει ύφος κατάλληλο για τον αναμενόμενο αναγνώστη.

Μπορεί να εκφραστεί άνετα και αυθόρμητα χωρίς ιδιαίτερα εμφανή αναζήτηση εκφράσεων. Μπορεί να χρησιμοποιήσει τη γλώσσα με ευελιξία και αποτελεσματικότητα για κοινωνικούς και επαγγελματικούς σκοπούς.

Μπορεί να διατυπώσει ιδέες και απόψεις με ακρίβεια και να συσχετίσει επιδέξια τη δική του συμβολή με αυτές των άλλων ομιλητών.

Οι μαθητές μας προετοιμάζονται κατάλληλα με τα αυθεντικά past papers προηγούμενων ετών παρακολουθώντας μαθήματα και το Σάββατο πειθαρχημένα και με συνέπεια για να πετύχουμε τον κοινό μας στόχο.

Proficiency

Σ’ αυτό το επίπεδο ο μαθητής δεν έχει δυσκολία να κατανοήσει οποιοδήποτε είδος προφορικού λόγου, είτε ζωντανά είτε σε εκπομπή, ακόμα και όταν εκφωνείται με μεγάλη ταχύτητα φυσικού ομιλητή, υπό την προϋπόθεση ότι έχει λίγο χρόνο να εξοικειωθεί με την προφορά.

Μπορεί να διαβάσει με άνεση σχεδόν όλα τα είδη του γραπτού λόγου, συμπεριλαμβανομένων των αφηρημένων, και των σύνθετων (δομικά ή γλωσσικά) κειμένων όπως εγχειρίδια χρήσης, εξειδικευμένα άρθρα και λογοτεχνικά έργα.

Μπορεί να κάνει μια περιγραφή ή να διατυπώσει ένα επιχείρημα με σαφήνεια και ομαλή ροή, με ύφος που ταιριάζει στο προκείμενο και με μια αποτελεσματική λογική δομή που βοηθάει τον ακροατή να προσέξει και να συγκρατήσει τα σημαντικά σημεία.

Μπορεί να γράψει σε κατάλληλο ύφος σαφή κείμενα με ομαλή ροή. Μπορεί να γράψει σύνθετες επιστολές αναφορές ή άρθρα που παρουσιάζουν ένα θέμα με μια αποτελεσματική λογική δομή που βοηθάει τον αναγνώστη να προσέξει και να συγκρατήσει τα σημαντικά σημεία. Μπορεί να γράψει περιλήψεις και κριτικές επαγγελματικών ή λογοτεχνικών έργων.

Μπορεί να λάβει μέρος χωρίς κόπο σε οποιαδήποτε συνομιλία ή συζήτηση έχοντας επαρκή γνώση ιδιωματικών εκφράσεων και όρων της καθομιλουμένης. Μπορεί να εκφραστεί άνετα και να διαχωρίσει τις πιο λεπτές σημασιολογικές αποχρώσεις με ακρίβεια. Αν έχει κάποιο πρόβλημα, μπορεί να ανακαλέσει και να αναδιατυπώσει αυτά που παρουσιάζουν δυσκολία τόσο ομαλά που δύσκολα το προσέχουν οι άλλοι.

Οι μαθητές μας προετοιμάζονται κατάλληλα με τα αυθεντικά past papers προηγούμενων ετών παρακολουθώντας μαθήματα και το Σάββατο πειθαρχημένα και με συνέπεια για να πετύχουμε τον κοινό μας στόχο.

 

photo Proficiency

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Τηλέφωνο

210-5615800
210-5691110

Email

centralkontopoulos@gmail.com
parartimakontopoulos@gmail.com