Πληροφορική - Ρομποτική

Child Specialist

Πληροφορική

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Η. Κοντόπουλος σε συνεργασία με τον διεθνώς αναγνωρισμένο φορέα πιστοποίησης UNICERT σας δίνουν τη δυνατότητα να πιστοποιήσετε τις γνώσεις σας στην πληροφορική και στο χειρισμό Η/Υ.

Η  UNICERT   είναι αναγνωρισμένος φορέας πιστοποίησης από τον ΕΟΠΠΕΠ και τα πιστοποιητικά του αποτελούν ένα ουσιαστικό εφόδιο για το βιογραφικό κάθε εργαζόμενου ή οποιουδήποτε αναζητά εργασία στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα και ένα πολύτιμο εργαλείο για τον φοιτητή, τον μαθητή, αλλά και τον επαγγελματία που επιλέγει να έχει μια βαθύτερη γνώση και μεγαλύτερη ευχέρεια στη χρήση των εργαλείων των νέων τεχνολογιών.

Ρομποτική

Ανακαλύψτε νόημα στην εκπαίδευση. Ανακαλύψτε τον έξυπνο κόσμο της ρομποτικής. Ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα!!

 

Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι ένα εργαλείο (μέσο-τρόπος) για να διδάξει-εκπαιδεύσει κάποιος με τη μέθοδο του STEAM. Δηλαδή, να κατασκευάσει και να προγραμματίσει ένα ρομπότ,ώστε να διδάξει βιωματικά θετικές επιστήμες (S+M), τεχνολογίες (T), μηχανική (E) και τέχνες (A) σε κοινά projects (project based learning), χρησιμοποιώντας εκπαιδευτικά πακέτα ρομποτικήςlego, κυρίως.  

Με τη μέθοδο του STEAM, οι μαθητές καλούνται να δώσουν λύση σε κάποιο σενάριο ή αποστολή ή πρόβλημα. Έτσι, μαθαίνουν να εξηγούν (S), να οπτικοποιούν (T), να σχεδιάζουν (E), να αισθάνονται (A) και να υπολογίζουν (M), ώστε να δώσουν μία εφικτή λύση στο εκάστοτε ζήτημα που καλούνται να λύσουν.

Το περιεχόμενο διδασκαλίας της ρομποτικής, διαμορφώνεται ανάλογα με την ηλικία και την εμπειρία που κατέχει ο κάθε μαθητής.

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι βοηθητικός, συντονιστικός και εμψυχωτικός, καθώς δείχνει στο μαθητή τους τρόπους με τους οποίους αποκτάται η γνώση, αλλά η κάθε πραγματική ή υποθετική συνθήκη που χρήζει επίλυσης, είναι στο χέρι του δεύτερου.

Σκοπός, είναι η ολιστική προσέγγιση της γνώσης και η δημιουργία δια-επιστημονικών συνδέσεων μεταξύ των 5 πεδίων του STEAM. Γνωρίζουμε πλέον, από τη νευροεπιστήμη, ότι ο εγκέφαλος δημιουργεί συνδέσεις και μαθαίνει περισσότερο και ποιοτικότερα όταν η μάθηση γίνεται αισθητικοκινητικά, σε projects, σε σύνδεση με την πραγματικότητα, συνεργατικά, με ενεργή συμμετοχή των μαθητών. 

Εν ολίγοις, προσπαθούμε να εκπαιδεύσουμε, μέσα από κάθε πεδίο του STEAM, τις παρακάτω ικανότητες και δεξιότητες: 

  1. Science:
    1. Παρατήρηση και σύνδεση με το φυσικό κόσμο, Εξερεύνηση, Υπόθεση, Έρευνα, Επιστημονικές τεχνικές, Διερεύνηση, Ανακάλυψη.
  2. Technology:
    1. Ανταλλαγή-μοίρασμα αποτελεσμάτων, Συγκέντρωση-Οργάνωση δεδομένων, Μοντελοποίηση-προσωμοίωση, Επαγωγική σκέψη.
  3. Engineering:
    1. Designprocess-Designcycle-designthinking, Διερεύνησηκαιεφαρμογήεπιστημονικήςγνώσης, Δημιουργία-κατασκευές, Δοκιμές, Αυθεντικό πλαίσιο μαθηματικής λογικής.
  4. Arts:
    1. Οπτική αντίληψη, Επικοινωνία ιδεών, Υλικά-πρακτικές, Θέατρο: Σώμα-ψυχή-νους.
  5. Mathematics:
    1. Αλγόριθμοι, Μελέτη μοτίβων(σχήμα-διάταξη-σχέδιο), Επίλυση προβλήματος, Μαθηματικές αναλύσεις, Μοντέλα, Αφαιρετική σκέψη, Λογική σκέψη, Δεδομένα, Αξιολόγηση, Πρόβλεψη.

Με το σύγχρονο μοντέλο εκπαίδευσης STEAMRobotics, η γνώση αποκτά νόημα. Οι μαθητές γίνονται δημιουργικοί, καινοτόμοι και συνεργατικοί, ώστε να μπορούν να παίρνουν θέση και  να αντιμετωπίζουν ηθικά τις προκλήσεις του μέλλοντος, θέτοντας έξυπνες μηχανές στην υπηρεσία του ανθρώπου.

pliroforiki-660_2

Κατασκευές Ρομποτικής

Επικοινωνήστε μαζί μας!